Sunday, September 4, 2011

FSU football game, my life is complete...

Dagen till ära blev jag bjuden på en colllege fotbollsmatch. Wow vilken upplevelse! Svårt att förklara, men hela grejen var fascinerande, bandet, drillflickorna, cheerleaders, spelarna... För var dag som går känner jag mig mer och mer som en amerikan. Provar nya grejer nästan varje dag. Dagens "nya" var fotbollsmatchen (of course), macaroni and chees samt att baka snickerskaka med amerikanska ingredienser. Idag insåg jag även att jag kommer komma hem efter en 10 månaders vistelse i Florida, och bara ha bilder på amerikansk fotboll.

Oh well, nu är det i alla fall dags att sova. Morgondagen ska spenderas tillsammans med släkten på Dawns sida, vilket betyder att vi har 2 timmars drive till stranden som vi tydligen ska hänga på imorgon. Haha, älskar för övrigt ordet "hänga". I vilket fall kommer det bilder från dagens upplevelse i ett annat inlägg. Om min tekniska ådra visar sin rätta sida kanske det till och med blir en liten film. Dagen är väldokumenterad vill jag lova. God natt!

No comments:

Post a Comment