Monday, July 25, 2011

Packning!

Galet trött tjej sitter och trycker i sig godis som belöning efter att ha lyckats vinna kampen över sas maxviktsgräns. Hur ofta händer det att jag, Viktoria Gabriella Jonsson, närstan är helt färdigpackad två dagar innan deadline? Med en pushande morsa stängdes väskan efter x antal timmar av packande. Kan säga att det inte har varit platsen som har varit problemet, utan vikten!
Vakuumpåsar i alla ära,
men de lär inte behöva
lämna landet den här gången.


Skypade med familjen igår, och fick även säga ett snabbt hej till lite släktingar. De har tydligen haft huset fullt med släkt den här helgen. I vilket fall känns det som om både jag och de är redo för mitt besök, Kaylas garderob är urrensad, jag har packat mina väskor, de har bestämt tid med min kontaktperson på skolan så att jag kan få komma dit och välja kurser innan skolan börjar, jag ska ha avskedsparty imorgon...ja allt känns toppen! Ska kanske inte prata om känslor så mycket, det är snarare så att hjärnan vet om att året kommer att bli grym, att jag åker snart m.m. men känslorna har inte riktigt fattat vinken. När jag sitter och packar min väska, mitt liv för ett år, känns det som om jag packar för en solsemester en vecka eller två. Ska ta och krypa till kojs, imorgon väntar det omtalade avskedspartyt, temat är givetvis USA!

    

No comments:

Post a Comment