Friday, November 18, 2011

November 18

Har verkligen fullt upp hela tiden, är det inte skola, fotboll eller kyrka, så är det planering för mitt svenska 18års partaj! Imorgon gäller det, "klä ut dig som något svenskt". Själv har man inte helt bestämt sig vad jag ska klä ut mig till, något förslag? Behöver ju egentligen inte klä ut mig alls, men jag som älskar utklädnad kan ju inte motstå;). Trodde först att jag skulle ha problem med att få gäster, problemet verkar ha blivit det motsatta. "Jag hörde att du skulle ha party i helgen." Vad svarar man? I vilket fall kommer morgondagen bli mitt firande av mina 18 år. Onsdagen, min födelsedag, blev inte så speciell. Hade skola, träning, kyrka och sen var det dags att sova... Fick i alla fall öppna några fina brev och paket från Sverige, tack sis, Tyra, mor och far, samt farmor.
Två knasiga syskon som lämnat fina svår efter sig på min dator!
                                                                       

1 comment: