Friday, January 6, 2012

January 6th

Två dagarsvecka är verkligen inget man ska klaga på. Jullovet var relaxing och fun. Träffade inte så mycket kompisar i och med att vi först firade jul och sedan drog till North Carolina, men det var minst lika roligt att hänga med Brandi, James syster. Är i alla fall tillbaka i "verkligheten" som min mamma brukar säga det så fint. Vet i och för sig inte om jag ska kalla mitt liv här min "verkligehet", men skolan har i alla fall satt igång igen. Inga större förändringar, schemat är detsamma som jag haft varje dag under mer än 100 dagar, älskar verkligen variation ;).

Kom nyss hem från East Gadsten, tog mig en dusch och sitter nu och äter middag klockan 9pm, perfekt tid att äta middag, haha! Hur går det med dieten som säger att man inte ska äta efter klockan 6pm? Nog för att jag vanligtvis äter senare middag här än vad jag brukade hemma, men jag ska verkligen inte klaga. Linnéas familj äter middag at 10pm om inte senare! Haha, asså seriöst hur klarar de sig på sin lunch till klockan 10pm? Nu ska inte gå in för mycket på mat, då jag har tänkt att göra ett inägg om just det ämnet inom en snar framtid. Har i och för sig sjukt många tankar som jag inte alltid lyckats att fullborda, ops... Måste i alla fall avsluta detta inlägg med att skryta lite över dagens game, gjorde de tre första målen i matchen. Hattrick i första halvlek :D

  

5 comments:

  1. Bra jobbat hjärtat! Ser verkligen fram emot dina djupa tankar om MATEN. Kyss

    ReplyDelete
  2. Jag ser också mycket fram emot dem! ;)

    ReplyDelete
  3. Wiiee!! Grymt spelat då vännen, 3 mål inte illa! :D

    ReplyDelete
  4. Haha, jag som tycker att vi äter sent när vi äter runt 7-7.30 i och med den tidiga lunchen och inga mellanmål. Verkar som att jag ska vara glad att jag är i en barnfamilj iallafall ;)

    ReplyDelete
  5. Haha! Djupa tankar vet jag väl inte, men visst finns det tankar om det. Tack ska du ha Tyra, man försöker ju att visa den rätta sidan av Svenskar och fotboll;).

    Jag vet, de har så konstiga matvanor här! Men som sagt, vi ska nog vara glada Louise :)

    ReplyDelete