Wednesday, January 25, 2012

Kap and gown pictures!

Precis som rubriken säger var det dags för cap and gown pictures idag. Helt sjukt att detta är mitt liv! Caps and gowns hör till alla high school filmer, och jag är huvudrollen! I vilket fall känns det konstigt att graduation is coming up. Jag kom ju nyss hit och nu är det dags att börja tänka på refrängen.

Om ni undrar kom jag hem 2.20am this morning. Anledningen var en lång resa till Pensacola city för att spela reginals. En härlig team resa, dock inte lika härlig match. Ett grymt bra lag vann 6-0, lol! Efter några timmars sleep kom Mr. Darrell med en frappé mocha för att skjutsa in mig till skolan. Excused till 3th period, man tackar. Insåg att detta var fösta gången jag var ensam hemma på nästan 6 månader!!! Älskar att vakna upp ensam i huset, känslan att gå rakt ut ur sitt rummet i enbart trosor och t-shirt, lol <3.

Måste även berätta att jag auditioned for Annie, skolmusikal! Gjorde dramadelen med Sara och Carina i onsdags, sjöng Himlen är oskyldigt blå i fredags och hade dansparten idag. Hur roligt som helst! Vet dock inte om jag kommer att ha tid med både musikal och flag football, får se när allt drar igång. evt i och för sig inte ens om jag kommer att komma med i varken musikalen eller flag footballs laget, håller tummarna :)

Love
 

3 comments:

  1. du är grym vicke!!! :D shit du verkar ha det underbart, sjukt kul att läsa hur du "bryter" mellan svenska och engelska också, och HAHA såååå kul att du har börjat skriva lol xd kan va det fulaste uttrycket (i sverige iaf) ever! ;) ahaha. Hoppas du har det sjukt gött, som sagt, du är grym! keep it up girl! massa kramar från Sarisen ! :) <3

    ReplyDelete
  2. Åh, vad roligt att höra att du läser mina små uppdateringar Sara :). Jag har det verkligen toppen, borde skypa någon dag! Haha, lol är verkligen ett uttryck som man använder hela tiden här borta. Folk skriver inte haha utan lol istället. Ha det guld vännen min <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaaa, vi måååste skypa någon dag! vore super kul! :D när ?
      klart jag läser , men det är lite glest om uppdateringar måste jag säga ;) nää men förstår dig verkligen om du inte pallar sitta med bloggen hela tiden. Skulle vara sjukt kul om du gjorde en film och la upp här när du snackar engelska med någon amerikan, typ i familjen eller i skolan eller ngt! :D Ahlgrens bilar var ju grym! ;D LOL. :D
      puss och kramis <3 ta hand om dig vännen!

      Delete