Sunday, April 8, 2012

Hey folks!

Dålig uppdatering, svar ja!
Jag har sett Louise kommit och gått. 
Jag har firat Påsk. 
Jag har varit till Atlanta. 
Jag har både sett och hört Chis Tomlin live. 
Jag har gjort svenska påskägg till mina värdsyskon. 
Jag har gjort en skattjakt till mina syskon för att hitta mina svenska påskägg. 
Jag har missat mycket i skolan det senaste på grund av en eller annan orsak, besök m.m. 
Jag har ätit svenska chokladägg från IKEA. 
Jag har ätit alldeles för många svenska chokladägg från IKEA. 
Jag har solat och badat. 
Jag har insett att jag har mindre än 2 månader kvar av mitt äventyr. 
Jag har fått en ny bibel, och ja den är på engelska. 
Jag har haft senior skip day.
Jag har tagit del i tragisk teen-beach-party som inte var lika glamoröst som på tv, i och med senior skip d.
Jag har lärt mig två nya ord.
Jag har tagit beslut om att gå på PROM.

och framför allt...
Jag har firat Jesus uppståndelse!!! 

1 comment: