Saturday, April 14, 2012

Another day of life!

Musikalen börjar närma sig, lite mindre än en månad till premiären. Har numera reherasal 5 dagar i veckan och dagens övning gick som smort. Provade alla costumes, var hur roligt som helst. Nog för att det är roligt att dramatisera, men när kläderna kommer med i bilden får man ett helt annat perspektiv. 4 olika outfits, 4 mindre karaktärer, men jag är nöjd :D. Efter reherasal hade vi familje time at FSU's arena. Det avr nämligen dags för spring game. En match då colleget spelar en internmatch. Sjukt mycket roligare att kolla på football nu när man har lite mer koll på regler etc. från flag footballen.

Lämnade huset vid 10.10am och kom hem runt 6.30pm. Kan inte ens hålla mig hemma på helgerna, varken jag eller min familj hade förväntat oss att jag skulle vara borta från hemmet minst 10 timmar varje dag. Är det inte Annie rehearsal, är det flag footballs träning, footballs match, kyrka, eller någonting med health science (jobb in the clinic eller athletic events).
 

1 comment:

  1. Du är ju för rolig min älskade dotter! Vilken svengelska, ett mischmasch av engelska ord blandat med svenska. Härliga tider..du är dig då lik när det gäller att hålla i gång. Sen faller du väl ihop till en blöt fläck skulle jag tro..haha

    ReplyDelete