Thursday, December 23, 2010

Dan före dopparedan!

Efter fyra timmars shoppingrunda är äntligen all julklappsinhandling färdig. Granen står så grön och grann i stugan. Slog precis in mitt sista paket, ikväll är det uppersittarkväll som gäller, haha! Bingolotto ät underskattat, tänk vad mysigt man kan ha med hela familjen. Var sin lott och kvällen är räddad. Hoppas verkligen på vinst, en bil eller en resa skulle inte vara fel ;).

Imorgon är det julafton. Vi har väl lyckats få lite julstämning hemma, snön går inte att klaga på, men den där pirrande känslan man hade i magen när man var liten vill inte infinna sig, tråkigt. Vet inte om det har att göra med att man inte tror på tomten längre, eller om man bara blivit en tråkigare människa, något som kommer med åldern? I vilket fall så ska morgondagen firas hemma med familjen, Jonte och Amanda. Blir nog en mycket trevlig och lugn jul i år, men jag klagar inte. Det tråkigaste blir nog att sis inte är hemma, men det är väl lika bra jag vänjer mig att fira jul utan henne, nästa år är det ju jag som är borta, Gahhh! Ser verkligen fram emot det, men den som väntar på något gott…

God Jul på er allihop, hoppas ni får en härlig jul.



3 comments:

  1. GOD JUL VÄNNEN! <3

    ReplyDelete
  2. God Jul till dig med! Något säger mig att det är Tyra som har tagit sig en liten kik i min blogg, om det inte skulle vara så får jag ändå önska dig en riktigt god jul, vem det än är ;)

    ReplyDelete
  3. haha.. grymt gjort måste jag säga! Ha en super bra julafton nu kära du, ingen idé att jag hoppas att du får många paket eftersom jag vet att du varit hur snäll som helst och det kommer löna sig, tomten kommer komma med en massa fin fina klappar till dig! :*

    ReplyDelete