Monday, December 27, 2010

Komplettering

Jag som trodde att jag hade fått ansökningen ur värden, men inte det inte. Fick precis ett mail från Emma på Explorius där hon bad om nya kopior på vissa papper. när jag skickade iväg dom med ansökningshandlingarna. Hade tydligen blivit något fel. Jag skannade in formulären igen och mailade iväg dom. Jag passade även på att fråga Emma om värdsyskon. Jag har kryssat i ett papper för länge sedan där det stod att jag skulle vilja bo med värdsyskon, men sedan dess har jag inte ens nämnt värdsyskon, inte ens i mitt personliga brev, lite klantigt. Jag hade ju kunnat skriva att jag jättegärna skulle vilja bo i en familj med barn/ ungdomar, men inte det inte. Jag frågade nu Emma om jag kunde komplettera mitt brev, eller om det räckte att man kryssade i "ja, jag vill bo med värdsyskon" i häftet som jag hade med mig till intervjun. Hoppas att det löser sig, för värdsyskon vill jag verkligen ha!


Här kommer att av mina visdomsord, ett av dom som jag skulle skriva in efter varje inlägg, haha! Lyckat!    


"Det tar inte längre tid att se saker från den ljusa sidan än att se dem från den mörka".

No comments:

Post a Comment