Sunday, December 5, 2010

Ett stort grattis till min underbara pappa som fyller 50 år idag, GRATTIS!

Snart bär det av mot huvudstaden och kusinerna. Sista panikpackningen, har jag glömt något? Hoppas innerligt att det bär av till Spanien på måndag. Igår var alla flyg till Spanien inställda på grund av flygstrejk. Vet inte vad jag skulle ta mig till om planet skulle bli inställt. Jag skulle gömma mig hemma i en vecka, inte gå till skolan, sola solarium, lägga upp semesterbilder som jag hittat på google och ingen skulle någonsin få reda på att vi aldrig var på Las Palmas. Haha. Hittade förövrigt små gulliga kort med toppenbra ordspråk på. Funderar på om jag, för varje inlägg, skulle skriva med ett av dessa ordspråk.

"Tiden räcker till för den som använder den"


No comments:

Post a Comment