Saturday, March 12, 2011

Informationsmöte

Den 7 maj är det dags för informationsmöte i Götet. Mamma frågade mig häromdagen om jag hade några frågor redan nu, som jag ska ställa under mötet. Hm,..vad kostar ett par converse? Finns det bra frisörer i USA? Får man äta och dricka hur mycket man vill på flyget till och från USA? I synnerhet från, då jag säkert kommer att ha fördubblat mitt födointag, gahhh! Nej men seriöst, vad ska man fråga? Har för tillfället inte en enda fråga. Konstigt, särskilt med tanke på att det handlar om mitt liv under 10 månader.

Antingen är jag väldigt ointresserad av vad som komma skall, tar allt med en klackspark då jag t.ex. kommer till USA och inser att man inte kan köpa vanliga tamponger, som jag faktiskt för ett tag sedan hörde kunde vara lite klurigt att få tag på, då alla amerikanare använder tampax. Onödig information, haha! Eller så är jag så sjukt nyfiken på allt att så fort jag kommer på en fråga försöker jag hitta svaret, om inte på google, via kontakter? I vilket fall är mötet inbokat, och detta är ett steg närmare Americo.



No comments:

Post a Comment