Monday, March 21, 2011

Livstecken!

Har inom loppet av två dagars fått livstecken från två håll i världen, Nya Zeeland och USA. Fick för några dagar sedan ett mail på facebook från Olivia, riktigt roligt! Hon undrade lite hur allt  var och hur det gick med förberedelserna inför USA. Härom dagen fick jag även ett handskrivet brev, hur länge sedan var inte det? Handskrivna brev är verkligen underskattade, mer sånt! Funderar seriöst på att skaffa mig brevvänner lite här och var för att få utlopp för mitt skrivande. Elina vill du bli min brevvän igen? Är i och för sig tusen gånger roligare att få brev än att skriva dem. Tänk dig att du kommer hem från en lång och mindre rolig dag i skolan och ser ett brev med sitt namn på, skrivet med färgpenna, lyckan är enorm.

Beccie gjorde verkligen min dag då jag såg hennes handstil på ett brev i mitten av posthögen. Ett mintgrönt kuvert med söta kommentarer på baksidan. Tack! Även Rebecca undrade hur allt var här hemma och hur förberedelserna gick. Eftersom hon har lyckats göra sönder sin dator är det svårt att skypa, därför fick det bli brev.

 

No comments:

Post a Comment