Wednesday, March 16, 2011

Mail om avresedatum, 29 juli - 13 september


Som jag har berättat tidigare har jag under det senaste halvåret haft ett litet extra öga på mailen, för att se om det möjligtvis dyker ner något mail från Explorius. Fick ett mail idag från just Explorius, alltid lika roligt. Den här gången handlade det om avresedatum. De räknade upp 14 olika avresedatum till destinationen New York, men det är först när man fått placering som man får ett bestämt datum. Måste erkänna att detta var första gången som jag fått en pirrande känsla i magen på grund av ett mail. Wow, något av dessa datum är mitt avresedatum för mitt kommande år i USA. I och för sig skiljer det mer än en månad mellan dem, men men... I mailet stod det även en del om visum, informationsmötet men främst om just tid för placering. Vissa har redan fått familj, men de allra flesta kommer inte att få en familj förrän i slutet av sommaren. Lite drygt om ni frågar mig, men det som väntar på något gott...



 

No comments:

Post a Comment