Monday, March 12, 2012

Bara en vanlig dag...

Vet inte riktigt om jag har så mycket att säga om dagen som är på väg mot sitt slut. Skola, flag football practice, en sväng till Mrs. and Mr Smith för att hämta upp mina värd syskon. Chicken sandwich från Burger King. Tror jag kan räkna på en hand hur många gånger jag varit på BK, är rätt duktig när det gäller maten måste jag säga. Det är itne så att jag avstår mat, men jag lyckas alltid välja något bättre och mer nyttigar, inte för att hålla vikten utan mer för att jag föredrar en sallad framför en Big Mac.

I vilket fall, kom hem och gjorde ett package for Health Science, sedan ringde Linnéa. En och en halv timmas pratande medan jag tog mig en promenad i det 22 gradiga vädret. För en gångs skull pratade vi faktiskt svenska. Måste säga att det händer oftare nu än när vi först kom hit då jag var väldigt strikt med att jag itne ville prata svenska. Men jag måste säga att det är sjukt skönt att prata svenska ibland, trots att det iböand blir lite svengelska ;). Ska ta tag och städa klart mitt rum, kolla ut kläder till morgondagen då jag ahr min första flag footballs match, samt läsa lite i min bibel. Borde nog även upload lite bilder på facebook. Har bilder sedan förra året, men har aldrig fått tummen ur... A ja, förr eller senare kommer det att dyka upp massa bilder på facebook, pass på, haha!!!
Me, Alexa and Kameron in Health Sciense! 


  

No comments:

Post a Comment