Tuesday, February 8, 2011

Som vilken annan dag som helst!

Fick nyss reda på att Agnes, en tjej i min klass som också ska åka till USA till hösten, hade fått reda på sin värdfamilj. Själv är det bara att vänta. Om jag intalar mig själv att det är idag de ringer för att berättar vart jag ska, vore varje dag så spännande. Å andra sidan skulle det bli en besvikelse varje gång jag släcker lampan för att sova,  och inser att det inte var idag heller. Hm, är nog bäst att bara fortsätta leva som tidigare och få en glad överraskning när det väl kommer. Är på något sätt inställd på att jag kommer få en familj typ veckan innan jag ska åka. Har jag den inställningen kan det bara bli bättre, haha!

Nu ska jag gå ner och börja fundera över vilka kläder som ska med på resan. Delar för övrigt resväska med Elina, blev billigast så, snåla som vi är ;).
 Ha en bra kväll.

Googlade Las Palmas och hittade då en härlig bild på brudarna!

No comments:

Post a Comment