Monday, February 21, 2011

Glee - mitt kommande liv!

Hittade en amerikansk sida med massor av olika serier och filmer på för någon vecka sedan. Lycka! Har velat se Glee väldigt länge, men kan tyvärr inte få in TV11. Har nu börjat min resa genom alla avsnitt. Det bästa är nog att man inte behöver vänta på att avsnitten ska släpps i Sverige, utan hela säsongen finns redan ute. Måste erkänna att jag aldrig har varit en tv-serie fan, har nog aldrig följt en serie, förutom några säsonger av LOST, tills det flippade ur totalt. Glee får bli min första serie att följa på riktigt :). Sjukt kul att titta på måste jag erkänna. Jag sitter här hemma och drömmer mig bort till USA och mitt kommande år, ska nog inte förvänta mig att min high school kommer att vara som William McKinley High School, men det är ändå roligt. Har även börjat lyssna på deras låtar mer och mer, grymma låtar!

No comments:

Post a Comment