Sunday, February 20, 2011

Sweet dreams!

En vecka spenderad på Gran Canaria bidrar till mycket gott. Flera dagar av häng med syster och Emelie, lite sol och bad, trots att vädret inte var på topp, rätt mycket shopping och en spännande natt i London. Utöver detta drömde jag min första dröm om USA. Jag drömde att jag fick placering i Montreal, konstigt nog låg staden alldeles bredvid Kalifornien. En annan konstig grej var att värdfamiljen kom till Sverige för att träffa mig, så att vi skulle kunna lära känna varandra innan mitt utbytesår började. Som de allra flesta drömmar var även denna väldigt osammanhängande och lustig.

 En härlig dag i Amadores




 John, en kille vi träffade på flygplatsen i London



Shopping på hög nivå

6 comments:

  1. inte dåligt snygg grabb ni hittade på flygplatsen!
    inte dåligt brunt snygga ni andra är heller! Kul att resan blev lyckad! :)
    En fråga, flög ni med SAS? sökte ni på resa från göteborg till las palmas, och sen hem; las palmas till göteborg eller fick ni lägga till London emellan?
    höhö.
    puss / Sara :)

    ReplyDelete
  2. Haha! Nej det kan man nog inte påstå. Att han var surfare gjorde ju inte saken sämre direkt ;). Nej vi flög med ett Brittiskt bolag som heter Easy jet. Vi, eller pappa, sökte från Sverige till Gran Canaria, sen hittade han resan efter lite letande. Kollade jättemycket innan vi lyckades hitta någon resa, det krävs lite letande. Sugen att åka?

    Puss & Kram

    ReplyDelete
  3. Okej, jag förstår. Japp jag är galet sugen på att åka förstår du. Jag behöver värme och det finns inte i kyliga sverige... funderar dock på att dra till London i mars, hittade biljetter för 64 kr dit och 64 kr hem. Inte dåligt billigt eller så! ;)
    Btw, vad hette den där hemsidan där man kunde kolla serier? ;)
    puss och kram!

    ReplyDelete
  4. Det är mer än förståeligt att du vill åka iväg, är själv redan sugen igen ;). Wow, 64kr till London, inte illa måste jag säga. Det är bara att köra!
    Sidan heter www.icefilm.info. Man måste ladda ner ett program, men det står på förstasidan hur man gör, under "How to setup icefilm". Lycka till:)
    Puss

    ReplyDelete
  5. åhå, dankedanke! du är inte sugen på att dra med mig till London då? ;) vore gör sköj att dra ett gött gäng ju! :D
    puss puss

    ReplyDelete
  6. Du, det hade varit med än sköj! Måste dock spara mina pengar nu. Får köra på en resa när jag är tillbaka i Sverige efter året i USA ;).
    Puss

    ReplyDelete