Saturday, February 26, 2011

SLEP-test, check!

Är nu ännu ett steg närmare drömmen om livet på andra sidan Atlanten, SLEP-testet är avklarat. Ett engelska test som till största delen var löjligt lätt, rätt gött ändå. Hoppas att detta betyder att jag kommer att kunna kommunicera med människorna i landet långt borta, vem vet? Kom för övrigt på en liten komisk grej på tåget hem från Göteborg, där testet hölls. Jag har under en veckas tid varit ute och åkt en del, varit på rätt många olika platser under kort tid. Lidköping,Göteborg, London, Gran Canaria, London, Göteborg, Lidköping, Göteborg och Lidköping.

Måste säga att jag hade en väldigt mysig gårdag tillsammans med bror. Åkte nämligen till Götet redan igår där jag möttes upp av Jonte på stationen. Vi tog spårvagnen hem till lägenheten och hade en kväll med pizzabak, Bond och mys. Alltför länge sedan jag gjorde något sådant med brodern min, mycket uppskattat :) Dagen till ära försökte jag göra en god gärning till paret, bestämde mig därför för att baka lite till dem, fantomkakor och kärleksmums fick det bli. Hann dock inte baka klart innan det var dags att ge sig av mot lokalen när provet hölls. Nu är det dags för lite sömn innan det r dags för inventering, räkning av varor, på Ica. 6.00-10.00, lovely!



No comments:

Post a Comment