Wednesday, August 10, 2011

Classes

Vaknade runt 8, åt en yoghurt (low calories), två kritvita rostade bröd, (har försökt hitta något i alla fall mörkare till färgen så att man kan tro att det är grovt, men inte lyckats.) Strax innan nio begav jag mig, tillsammans med Dawn och Kayla, till min nya skolan, Florida State University School. Det var dags att välja vilka kurser jag ska läsa det kommande året. I och med att Explorius kräver US history och engelska IV, valde jag självklart dessa. Kör, physical education, matte för collage (då high shools matten verkade alldeles för enkel), biologi med inriktning kroppen, samt en kurs där man spelar in olika program och sedan lär sig klipper dem, blev mina val. Det sistnämnda har jag typ ingen aning om vad det är, men det skulle tydligen vara roligt, hoppas på det bästa. 

Vi tog oss även en tripp till Wal*mart, var första gången jag kliv in i ett Amerikanskt Walmart. Dagen till ära åt jag även min första donut. Tack och lov känner jag att jag troligtvis kommer att överleva mitt utbytesår utan att behöva äta donuts till frukost, har smakat nyttigare saker som även smakar mycket bättre.




                               

No comments:

Post a Comment