Wednesday, August 31, 2011

No try out for me!

Med möjligheten att provträna för volleyboll laget gjorde jag mitt val att dissa den idén, dels för att de väldigt duktiga men även för att kunna vara med på hela soccer säsongen. Säsongerna överlappar varandra och man får tydligen bara hålla på med en sport i taget. Stannade kvar i skolan i måndags, gick till Subways och åt tillsammans med Brooke, Sarah, Linnea samt en annan tjej jag inte minns namnet på.   Efter att volleybollbrudarna dragit tillbaka till skolan hade jag och Linnéa några härliga timmar sittandes på Subways. Gick sedan och kollade på matchen som de spelade, vissa var duktiga än andra, men jag är glad för mitt beslut att inte provträna. 

Snart bär det av mot kyrkan för ungdomskväll. Har fortfarande lite läxor jag borde göra, men energin och motivationen finns inte riktigt. Drömmer mig istället bort till poolen, eller rättare sagt min värdmormors pool. 




                                        

1 comment: