Sunday, August 21, 2011

Dan före dopparedan

Vid det här laget borde nervositeten vara på topp, kroppen vara full av pirr samt tankarna vara i sin egna värd. Om 10 timmar börjar livet som high school elev! Tråkigt nog känner jag inget speciellt inför morgondagen, visst det ska bli roligt, men inget mer än så. Med tanke på att jag inte var ett dugg nervös eller pirrig inför avresan från Sverige, kanske det ligger i min natur att inte bli så uppspelt inför kommande händelser, vem vet?

Det är från och med nu som mitt riktigt utbytesår startar. Alla som jag har pratat med säger att det är först när skolan drar igång som allt roligt, bra, spännande och nytt inträffar. Har haft en jättebra tid nu innan skolan, men jag antar att det kommer att bli ännu bättre nu när allt drar igång! Time to sleep, för imorgon är det en stor dag. Extra fin frukost, fotografering framför öppna spisen (traditioin sedan Jason började ettan), special skjuts till skolan av min värdmamma... Jag har tron på en bra morgondag :)

 

3 comments:

  1. Hej!! hur gick dagen? var det som förväntat? förstod de va du sa? Pojkvän redan? ( De måste ju vara snabba, svenskor. ( nej inte svens kor...) är snygga har jag hört ;) ) Och den stora frågan, åt du hamburgare till lunch? tell me!! <3

    ReplyDelete
  2. Saknar din humor! Glöm inte bort den tills jag kommer hem.
    Svar: Bra. Typ. Det mesta. Nej. NEEEEJJJ!!!!

    ReplyDelete