Thursday, August 18, 2011

Kick around

Snart dags för så kallad kick around, sommarträning som äger rum måndag- och torsdagskvällar. Kul att få slänga på sig dojjorna och lira lite boll. Alla åldrar, inget seriöst alls, då coachen inte får ge några direktiv om vad vi ska göra. Regler hit och regler dit... Kan säga att den första "träningen" jag var på var ett skämt, inte direkt som hemma i Råda bk. Förhoppningsvis kommer det bli lite mer seriöst och roligare när säsongen väl drar igång. Fullt seriöst funderade jag på att fråga killarna, som tränade på den andra halvan av planen, om jag fick vara med dem istället. Som det ser ut nu kommer detta år inte bli ett år av stor utveckling inom fotbollen, men förhoppningsvis utvecklas jag på många andra plan istället:).    

Skolfotboll. TT får stå för den atletiska delen, då jag själv fick vara bänkvärmare p.g.a. skada.

2 comments:

  1. Vilket fint kort på er!! :)

    Ååå viktoria.. Du skulle lirat lite boll med killarna ;)

    ReplyDelete