Wednesday, August 17, 2011

Orientation

Orientering på skolan om några timmar, vilket innebär att alla nya studenter får sitt schema samt att man går runt och kollar vart alla lektioner är. Läste igenom en bunt med papper som jag fått av organisationer för någon månad sedan, och upptäckte då att jag hade ytterligare en valmöjlighet, jag får välja att läsa us history eller us government. Håller på att överväger för fullt, vad verkar roligast och vettigast? Jag som hatar historia borde nog ändra mitt val till us government. Tror dock att den kursen är ganska svår, hm... Får väl gå på första historialektionen och se, i värsta fal får jag väl försöka byta.

Ska bli intressant att få se mitt schema, samt att se vilka lärare jag får (har redan hört en del om vissa lärare.) Ska även bli roligt att träffa Linnéa igen. Har inte sett henne sedan New York eftersom vi båda varit iväg på semester var sin vecka, jag först och sen hon. Har för övrigt varit ute och sprungit två gånger denna veckan, idag samt igår morse. Är ganska stolt över mig själv måste jag säga ;). Till skillnad från gårdagen var temperaturen idag 90°F, jämfört med igår då det bara var 60°F. Ett tips är att inte springa klockan 1 på dagen, drypande av svett, röd som en tomat, ett huvud som dunkar, jag tror ni fattar ;).


                               

No comments:

Post a Comment