Tuesday, August 2, 2011

Hemma i Tallahasse!

God morgon! Första natten i värdfamiljen och allt känns toppen. Kan säga att jag var väldigt trött efter tre toppendagar i NY, två timmars försening redan i NY gjorde inte saken bättre. Det var tydligen så att piloten hade blivit sjuk, vilket resulterade i två timmars försening och missat plan i Atlanta. Tack och lov träffade jag en gentleman på planet, en kille som också skulle till Tallahassee och hade koll på den enorma flygplatsen. Grejen vara bara den att när vi, vi en automat, skulle få nya flygbiljetter till Tallahasse, fick jag och min nya polare klockan 12.45, samtidigt som Linnéa fick 11.35. Inget att göra åt saken, utan jag fick hänga med min polare på flygplatsen i någon timme själv.

Väl framme i Tallahasse blev jag mött av familjen, Cassi samt CJ. Kände mig helt borta, men efter lite besök på Dawns jobb, lite besök av grannar m.m. var det dags att sova. Packade upp, och packade snabbt en ny väska för Puerto Rico. Klockan är nu 6.40, om lite mer en en timma bär det av till Tampa och sedan flyger vi till Puerto Rica, helt sjukt! Vet inte hur uppdaterad jag kommer att vara nu den kommande veckan, bilder är även något som jag måste försöka fixa. Nu är det snart dags för min första riktiga amerikanska frukost i mitt nya hem.

No comments:

Post a Comment