Saturday, November 6, 2010

6 november


Vaknade för två timmar sedan och insåg då två saker. Den första var att jag hade sovit för länge. Lovet är snart slut och jag har fortfarande massor att göra. Med tanke på hur hårt jag jobbade igår med att bygga och riva isbaren till Kaj railjam, så var jag kanske värd lite extra sömn. Det andra, lite mer positiva, var att vädret har en bra dag, eller är det kanske dagen som har ett bra väder? Vädret är i alla fall så pass bra att det nästan är olagligt att ignorera det. Jag måste ut en sväng, en springrunda, en promenad i skogen, eller för att göra min syster glad, lite lek i trädgården kanske?

Öppnade precis brevet från Explorius som tydligen hade kommit igår. Det är liks spännande varje gång när det gäller Explorius, haha. Denna gång var det dock inte så jätteroligt, första avbetalningen! Borde nog inte klaga utan vara mer tacksam istället. I vilket fall så är det cirka nio månader tills jag sitter på planet till USA, för att förhoppningsvis spendera det bästa året hittills i mitt liv :)
   //  



Kaj railjam 2010

No comments:

Post a Comment