Tuesday, November 2, 2010

Inloggningen är kommen

Efter lite mail hit och dit och lite strul med inloggningen till min elektroniska ansökningshandling, har jag nu fått den. Jag tog mig precis en kik på sidan och fick lite smått panik. Det är massor som ska fyllas i! Men för mig som inte alls har något annat att göra blev jag bara glad att äntligen få lite sysselsättning.


Borde egentligen börja lite smått, men just nu försöker jag beta av min plugglista, inte särskilt roligt med plugg när man har lov. Fick rekommendationer av Rebecca att börja så fort man kan, annars kommer det bli jättestressigt i slutet. Kanske borde göra en planering där jag delar upp allt och bestämmer när jag ska skriva vad o.s.v. Haha, jag är inte alls van vid att planera mina studier. Måste nog återgå till fysiken nu, så jag kanske kan hinna med lite skrivande av ansökningen senare idag.



No comments:

Post a Comment