Tuesday, November 16, 2010

Vad är det för en dag...?

Idag är det den 16 november, alltså min födelsedag. Dagen har varit till min ära, presenter, många gratulationer, god mat, tårta, kärlek m.m. Har, som jag skrev i förra inlägget, tyvärr inte samma känsla som när jag var liten. När man blir äldre är ens födelsedag en dag som man bara ska genomgå, vare sig man vill eller inte. Har faktiskt haft en väldigt bra födelsedag. Jag vaknade klockan 6.05 av att min väckarklocka ringde, Jippi! Jag kom på mig själv när jag var på väg upp ur sängen, kanske att jag skulle ta och ligga kvar och vänta på att min kära familj skulle komma och sjunga för mig?


Väl uppvaktad, bar det sedan av till skolan där jag fick möta många glada människor som gratulerade mig. Nu för tiden är det kanske inte lika självklart att man får höra en födelsedagssång i skolan, men mina kära körvänner sjöng för glatta livet, tack för det! Jag kom hem, kollade facebook och sen bar det av till Italia för att äta middag med brudarna. Efter några timmar spenderade på Italia åkte vi hem till mig för att avsluta kvällen med lite tårta. Som pricken över I skypade jag med Jennifer och Emelie, mycket trevligt. Var ett tag sedan sist, så vi pratade om både det ena och det andra. Självklart avslutade vi vårat samtal med "korv-rock". Ser verkligen fram emot att få komma och hälsa på er bruds!


Dagen har verkligen varit toppen :)






Samtalet var väldigt givande måste jag erkänna...


No comments:

Post a Comment