Sunday, April 24, 2011

25 april

Efter att ha suttit och knopat ihop ett svar på brevet jag fick från värdfamiljen, skickade jag för två timmar sedan iväg det via mail. En snabb check av mailen innan det var dags att sova, och ett nytt mail. Inte ens två timmar tog det att få svar, imponerande! Om det fortsätter i den här takten kommer jag känna hela familjen utan och innan innan jag anländer i Tallahassee. Ett kort svar från James, pappan, där han uppmanade mig att adda alla i familjen på facebook. Anledningen var för att få se lite bilder på dem, som jag faktiskt bad om i mailet. Har nu skickat iväg vänförfrågningar och väntar nu på svar. James hade inte så mycket tid att svara, då han skulle iväg på ett bönemöte, ordning och reda må jag säga. Han skrev att han skulle svara på resten av mailet så fort han hade tid, frågan är ju hur långt tid det dröjer innan svaret kommer ;). Dags att sova.


No comments:

Post a Comment