Saturday, April 30, 2011

Pass

Känns på något sätt som om allt börjar falla på sin plats. Var inne hos polisen igår och gjorde pass, och i helgen är det informationsmöte i Göteborg som gäller. Ska nog snackas en del om visum på lördag, lite hur man går tillväga när man ska ansöka o.s.v. Kommer ihåg att jag pratade med Rebecca precis efter att hon hade varit på den amerikanska ambassaden i Stockholm. Det verkade inte överdrivet jobbigt, dock kändes allt så seriöst sa hon. De släpper t.ex. bara in folk som ska ansöka om visum, föräldrar får stanna utanför. Hur det än må vara, njut av den underbara dagen!



2 comments:

  1. Heej!
    Vet inte riktigt om min förra kommentar gick igenom men jag provar igen :)
    Såg att du skulle till Tallahassee nu i sommar med explorius, och det ska jag också!!
    Hör gärna av dig till mig på facebook : Linnéa Edselius, eller på min blogg: linneaedselius.blog.com .
    kram på dig

    ReplyDelete
  2. Hej!
    Åh vad roligt att du också ska det! När åker du? Vilken skola ska du gå på? Hur verkar familjen?...Försökte hitta dig på facebook så att vi kan snacka mer, men det gav inget reslutat, hm. Om du vill får du gärna adda mig, http://www.facebook.com/vicke.jonsson.
    Kram

    ReplyDelete